Porto Santo update – bus til lufthavn og match 22/10 2023

Her kommer en ny update til de 100 medlemmer, der har meldt sig til Roskilde Golf Klubs jubilæumstur til Porto Santo 5.-12. november 2023.

Tilmelding til bustransport til/fra lufthavnen

Mandag den 21. august om eftermiddagen bliver der åbnet op for tilmelding til at køre med bus fra golfklubben til lufthavnen – og retur igen, når turen er slut. Det bliver med mødetid kl. 03.15, da bussen kører kl. 03.30. Ja, det er virkelig tidligt, men flyet bliver sendt afsted kl. 06.40 og det tager tid at tjekke 100 golfspillere ind med kufferter og golfbags.

Prisen for tur/retur er 250 kr. pr person.

Der kommer tilmelding via GolfBox – under “Klubturneringer” – her er linket til tilmelding (åbner mandag den 21. august efter kl. 14). Alle skal tilmelde sig enkeltvis – og der er også mulighed for tilmelding af ikke-golfspillende partnere, der er med på turen. Der vil være plads til alle, da busselskabet tilpasser busstørrelsen efter antal tilmeldte. Busserne får en trailer bagpå, så der er plads til kufferter under bussen og golfbags i traileren.

Man kan stille bilen på golfklubbens parkeringsplads i den uge, vi er afsted. Placér bilen i de parkeringsbåse, der ligger længst væk fra klubhuset.

Spil, informationsmøde og frokost søndag den 22. oktober 2023

Søndag den 22. oktober holder vi et informationsmøde om turen. Det sker samtidig med en match med efterfølgende frokost og informationsmøde i restauranten. Vi har en gunstart fra morgenstunden (formentlig med udslag 8.30) og spiller så på kryds og tværs for at lære flest mulige at kende. Efterfølgende er der frokost i klubhuset. Dette arrangement kommer til at koste ca. 125 kr. + drikkevarer for egen regning.

Her er link til tilmelding – åbner også først mandag den 21. august efter kl. 14.

Ny billet sendt – regn ikke med teetiderne

Turen er lavet i samarbejde med Dansk Folkeferie – og alle har i denne uge fået tilsendt en mail med opdateret billet – med tilhørende udslagstider til golfbanen.

“For at garantere os vores forhåndsreserverede tider har det været nødvendigt at sætte navne på tiderne, inden vi har lavet spilleplanen. Imidlertid sender Folkeferie.dk’s system automatisk besked ud med ny billet og teeteder, når der bliver lavet ændringer, men I skal altså ikke regne med de teetider, der nu står på billetterne,” fortæller klubbens turarrangør og koordinator for jubilæumsaktiviteter, Henrik Overgaard Pedersen.

“Sekretariatet og chefgreenkeeper Nick Bosholdt, der også skal med på turen, holder møde i næste uge, hvor vi starter planlægningen af spilletider og -formater, så det bliver først senere, at der bliver meldt konkrete spilletider ud. Vi tager udgangspunkt i de ønsker, som alle har skrevet ned i forbindelse med tilmelding – og vil også tage hensyn undervejs på turen.”

Siden sidste update er der kommet to afbud og derfor er endnu to fra ventelisten kommet med på turen.

Liste over tilmeldte – her kan du se, hvem der skal med – opdateret pr. 17. august 2023:

• Henrik Overgaard Pedersen og Grethe Kjølby
  • Kim Sonne
  • Elsebeth og Mogens Braagaard
  • Mette og Uve Jessen

Du kan læse mere om turen på 50-års jubilæumssiden.