Mads V og Nicklas M på 4. plads – kom til elitegolf i weekenden

I weekenden den 10.-11. juni havde eliten igen forskellige spillere i aktion.

Anders Djurhuus spillede Nivå Senior Open, Mads Emil Boas, Nicklas Mølholm og Mads Viemose Larsen spillede med i Holstebro Open Championship og Andreas Hillersborg Sørensen spillede The Scandinavian Challenge.

Anders’ resultat skabte ikke nogen store overskrifter, så det forbigår vi i tavshed (det er Anders selv, der har forfattet dette skriv, red. :-)).

Nicklas og Mads spillede derimod flot i Holstebro og spillede over tre runder en superflot fjerdeplads hjem i scoren 221 – bare 5 over par. Stærkt spillet af begge spillere og dejligt at man kan finde Roskilde højt oppe på leaderboardet weekend efter weekend. Mads Emil kæmpede lidt mere med det i denne uge, men lykkedes med at få en 19. plads hjem. Bestemt ikke dårligt i et stærkt felt af dygtige spillere fra hele landet. På billedet er det Nicklas og Mads fra klubmesterskabet i slagspil i 2022.

Andreas klarede sig også rigtig – på Scandinavian ved Farum. Han endte på en 6. plads i et meget stærkt besat felt.

Se resultatsiderne fra GolfBox nederst på siden.

Husk at der også i den kommende weekend den 17.-18. juni er mulighed for at se elitegolf på vores egen bane, når der er divisionsweekend. Alle hold er i ilden – det er kun 1. herreholdet, der spiller ude både lørdag og søndag. Men 2. og 3. herrehold, dameholdet, seniorerne og veteranerne har alle hjemmekampe og du skal være meget velkommen til at komme og se dem.

Kampprogrammet er:

Lørdag

• Kl. 8.50: Seniorholdet – Ledreborg
  • Kl. 10: Dameholdet – Harekær
  • Kl. 10.50: Veteranholdet – Nexø

Søndag

• Kl. 8: 2. herrehold – Værløse
  • Kl. 9: 3. herrehold – Holbæk
  • Kl. .10: Dameholdet – Køge
  • Kl. 10.50: Veteranholdet – Helsingør

Tidsangivelserne er udslagstider, så vil du følge et eller flere af holdene, så kom fx op ad formiddagen og tag et blik ud over banen ved hul 11 for at se, hvem du evt. kan gå med rundt for at se gode slag. Et andet godt udsigtspunkt er omkring teestedet ved hul 13, hvor du både kan følge slag til green på hul 12, hul 13 slaget og slag til green på hul 14.

Vores 1. herrehold spiller på Fyn i weekenden – lørdag mod Odense og søndag mod Greath Northern i Kerteminde.

Her kan du se resultaterne fra Holstebro Open: