Overdådige præmier til jubimatch med 104 deltagere

Med godt vejr, god stemning, mange deltagere og et overflødighedshorn af præmier blev 2023-versionen af midsommermatchen en stor succes.

Matchen blev afviklet som en 50-års jubilæumsmatch, der indeholdt to dages spil på 18 huller, festmiddag med levende musik om aftenen – og som nævnt rigtig mange fantastiske præmier – både til vinderne og en masse indlagte konkurrencer. Alene 1. præmievinderne løb afsted med præmier af værdi på over 2.000 kr. pr. person.

Der blev spillet holdspil med fire på hvert hold – og de kreative hjerner havde været på spil med hensyn til holdnavne, fx “Flødeskum”, “Hønseklubben”, “Bamses Venner”, “Sammenhold”, “The Fading Sliders”, “Dope Clan” – også kendt fra jubilæumsfesten og “Koldskål og kammerjunkerne”.

Temaet for matchen var jubilæumsåret 1973 – og det bar nogle af deltagernes spilletøj også præg af. Der var præmier for bedste udklædning og her løb Birdies Ladies af med sejren (Lucille Rem, Lene Reuter, Heidi Molin og Christina Lerke-Møller) tæt forfulgt af Bamses Venner (Ulf Carlsen, Kim Lyseen, Menno Maat og Martin Skovgaard).

Lørdag aften den 10. juni var der så festmiddag i Restaurant Birdie med ca. 40 deltagere – superlækre småretter fra Birdie (se billederne) og efterfølgende dans til bandet “Småt Brændbart”. Arrangørerne håber på endnu flere til aftenspisning og fest næste år.

Selve holdkonkurrencen blev vundet af Pernille og gutterne (Pernille Bruun, Christian Bruun, Kim Sonne og Frederik Hammerich) i A-rækken og af Birdies Ladies i B-rækken.

Derudover var der præmier for tættest på flaget på alle par tre huller begge dage samt længste drive på hul 18 begge dage – og så var der klappepræmier, alt sammen fra en stor gruppe af sponsorer:

• Otto Suenson Vine
  • Restaurant Birdie
  • Prop Vin og Tapas bar
  • Restaurant Rådhuskælderen
  • Schrøders Metal
  • Tømrermester E.H og søn
  • Sallie’s Restaurant & Snack Bar
  • Jim & Tony (Egoista)
  • Jenners Dockside og Jenners Seaside
  • AR Roskilde
  • Karhof Bolig og Erhverv
  • Sparekassen Kronjylland
  • Frølich Golf
  • Roskilde Golf Klub

Herunder kan du se fotos fra match, spisning og præmieuddeling:

Bemærk, at du finder resultatlisten fra GolfBox neden under billederne.