Match for prøvemedlemmer – med frokost – søn 25/6 2023

Forårets prøvemedlemmer er nu ca. halvvejs inde i deres forløb med at finde ud af, om golf og vores klub her i Roskilde er noget for dem.

Derfor håber udvalg for prøvemedlemmer, at de nye er klar til at spille med i deres først match – en hygge-turnering på Skjoldunge-banen søndag den 25. juni 2023.

Der er plads til maksimalt 52 deltagere – efter “først-til-mølle”-princippet – og tilmelding foregår via GolfBox. Log ind i GolfBox med medlemsnummer og kode på samme måde, som hvis du skal bestille en tid. Vælg så menupunktet “Klubturnering” og find så prøvemedlemsmatchen under 25. juni.

Det koster 160 kr. at være med – pengene går til præmier, frokost og en øl eller en vand efter spillet.

Mødetid på dagen er senest kl. 9.30, hvor du melder din ankomst i mødelokalet. Du får udleveret et scorekort, som matchudvalget har udfyldt, samt holdfordeling. Vi mødes uden for klubhuset kl. 9.45, hvor vi orienterer om matchen og så er der gunstart kl. 10. Det betyder, at vi starter på samme tid på forskellige huller.

Seneste tilmelding er mandag den 19. juni kl. 12.