Kom og hjælp til ved stor rehab jubilæumsmatch fredag 9. juni

Fredag den 9. juni 2023 afvikler rehab-udvalget i Roskilde Golf Klub en stor jubilæumsmatch for alle klubbens handicappede rehab-spillere – og der er også åbent for tilmelding fra spillere fra andre klubber. Rehab-udvalget håber, at der kommer rigtig mange deltagere.

Udvalget har i forvejen frivillige, der hjælper rehab-spillerne hver fredag, men denne gang kommer der dels flere deltagere og dels er aktiviteterne spredt over både Skjoldungebanen, puttinggreen og mikrobanen bag ved baghallen.

“Alt dette beslaglægger en del frivillige, også flere end vi normalt kan mønstre, derfor efterlyser vi flere hjælpere, der kunne tænke sig en sjov dag sammen med glade handicappede golfere – der er gratis morgenmad fra kl. 8.30 og frokost efter spil (excl. drikkevarer),” fortæller Gert Dejbjerg fra rehab-matchledelsen.

Man kan tilmelde sig til Kim Jacobsen – eller telefon Gert Dejbjerg 23 11 92 40 – det bliver først til mølle.