Tilbud til nye i foråret 2023: Prøv golf i otte uger for 995 kr.

13Vil du prøve, om golf er noget for dig – i kombination med natur og fællesskab?

I Roskilde Golf Klub har vi alle tre dele og i foråret 2023 kan du i en periode på otte uger finde ud af, om det er noget for dig.

Vi tilbyder et prøvemedlemskab for 995 kr. Det inkluderer træning hver uge, lån af udstyr, gratis bolde på drivingrange og frit spil på vores nye 9-hullers bane.

Undervejs i prøvemedlemskabet bliver der også undervist i golfregler og alle får en mentor tilknyttet, så det bliver endnu nemmere at få informationer og komme ind i golffællesskabet. Vi reserverer desuden nogle tider til spil på 9-huls banen alene for prøvemedlemmer (tirsdag kl. 18-19), men det er også muligt at booke tider på alle ugens øvrige dage – fra morgen til aften.

Vi starter med et informationsmøde torsdag den 27. april 2023 kl. 18 og selve prøvemedlemskabet starter 1. maj. Der er mulighed for at melde sig til holdtræning enten mandag eller torsdag. Du skriver din foretrukne spilledag og -tidspunkt, når du tilmelder dig.

Golf er en sport for alle aldre. Dette tilbud henvender sig specielt til voksne eller ældre juniorer.

Roskilde Golf Klubs 9-huls bane, Skjoldungen, blev indviet i 2022. Det er nu en bane, der er kraftigt forbedret i forhold til tidligere.

Her kan du tilmelde dig prøvemedlemskabet 2022, Her finder du også mere information og vores velkomstfolder.

Udvalg for prøvemedlemmer i Roskilde Golf Klub