Nye fleksible greenfeepriser pr. 1. maj 2023

Nu er det blevet besluttet, hvordan greenfeepriserne skal være i Roskilde Golf Klub i 2023.

Generelt kommer der en stigning – dog ikke på den laveste pris. Men hovedessensen er, at greenfeepriserne bliver mere forskellige hen over ugen, end det hidtil har været tilfældet.

”Vi vil prøve at fordele spillerne bedre på banen, og derfor bliver det sådan, at greenfeepriserne er højst på de tidspunkter, hvor vi har størst belægning. På den måde håber vi at sprede belastningen ud over flere tidspunkter,” fortæller daglig leder, Jesper Wedersøe.

Herunder kan du se priserne på de enkelte dage i ugen.

Priserne vil fremgå i GolfBox, når man booker tid efter 1. maj. Det er stadig sådan, at klubbens egne seniorflex- og greenfeeflexmedlemmer betaler halv pris pr. runde, og det er også stadig sådan, at en gæst kan få 125 kr. i rabat, hvis man spiller med et fuldtidsmedlem fra klubben. Den rabat skal du fratrække manuelt, når du logger ind på skærmene i klubhuset på dagen.

Der er ingen rabatter på Skjoldungen. Her er prisen for en runde 180 kr.