Birdie klar til påskefrokost – også ud af huset

Klubbens restaurant, Birdie, er også i 2023 klar med stor påskefrokost – både med servering i restauranten og til at tage med hjem.

Påskefrokosten bliver serveret i de ombyggede, nymalede og nyindrettede klub- og selskabslokaler.

Frokostmenuen bliver serveret fra skærtorsdag den 6. april til og med 2. påskedag den 10. april 2023 – alle dage i tidsrummet kl. 12-16.

Her er, hvad I får serveret – der er servering i fire omgange ved jeres eget bord:

• Marinerede hvide sild med lækker hjemmelavet karrysalat, løg og kapers
  • Fiskefilet med remoulade og citron

• Birdies egen varmrøget laks med skøn krydderurtecreme og hjemmesyltet rødløg

• Lune frikadeller med hjemmesyltet surt
  • Lun leverpostej med stegte svampe

• 2 gode oste

Alt serveres med Restaurant Birdies hjemmebagte rugbrød, lyst brød, kiks, fedt & smør.

Prisen er 239 kr. pr. kuvert.

Bestil senest dagen forinden enten direkte i restauranten eller på mail til forpagter Peter Lassen på eller tlf. 91 55 99 61.

Du skal også bestille senest dagen forinden, hvis du holder påskefrokosten hjemme hos dig selv og lader Birdie stå for maden.

Der kan dog være udsolgt, så Birdie råder til at bestille i god tid.