Åben for tilmelding til tre gange parmatch i 2023

Parmatchudvalget er nu klar til 2023-sæsonen. Tilmelding er startet og i år er der plads til 45 par.

”I parmatch spiller vi to og to mod hinanden. For at deltage skal man være ægtepar, samboende eller kærestepar. Alle kan være med uanset handicap, men begge skal være fuldtidsmedlemmer i klubben. Parmatch er en mulighed for at møde nye mennesker i klubben og få tre hyggelige spilledage i selskab med andre. Konceptet er, at man som par spiller i bold med et andet par,” fortæller Neel og Henrik Schucany samt Charlotte og Henrik Vincents, der er året tilrettelæggere og som glæder sig til at se tilmeldingerne strømme ind.

Herunder kan du se spilledatoerne – læg mærke til, at de først to spilledage er på en søndag.

• Søndag den 14. maj
  • Søndag den 25. juni
  • Lørdag den 23. september (med afslutningsmiddag)

Tilmeldingsfrist er søndag den 23. april – dog bliver der lukket tidligere, hvis alle pladser er taget.

Billedet er fra en parmatch spilledag i 2018.