30 børn og unge kom til åbent hus – håber på gensyn

Søndag 15/5 2022 inviterede ungdomsudvalget til åbent hus for børn og unge. Freddy Brix og webHenrik havde hjulpet os med at sætte en annonce i Roskilde Avis et par uger inden. Arrangementet varede fra kl. 10 til kl. 13 og der kom ca. 30 børn/unge med forældre og bedsteforældre, som gerne ville prøve golfspillet.

Anne Sofie, Benny Boy, Jacob og Søren fra ungdomsudvalget var der til at tage imod gæsterne. Vi fordelte os på drivingrange, puttinggreen og indspilsbane og vejledte og fortalte om aktiviteterne i klubben. Dejligt at se så mange glade børn og pårørende en skøn og solrig søndag formiddag. Der var deltagere fra 3-årsalderen og op til teenagere. Vi håber selvfølgelig, at flere syntes, det var så sjovt, at de får lyst til at start på mikro- eller juniorgolf. Efter at have prøvet golfspillet blev der serveret saftevand og kage/is i Restaurant Birdie for deltagerne. Og hver deltager fik også en fin “goodiebag” med lidt golfudstyr. Vi glæder os til at se jer i klubben.

Ungdomshilsen

Anne Sofie, Benny, Jacob og Søren