Hvor mange kan vi blive til 50-års fest i 2023- giv en melding nu

Skal du være med, når vi i 2023 samles til en gigantisk jubilæumsfest med god mad, masser af underholdning og et band, der spiller op til dans?

Vi skal fejre klubbens 50-års jubilæum og det skal ikke gå stille for sig. Men hvor mange har lyst til at være med. Et pejlemærke på antallet af deltagere er nødvendigt for at finde ud af, hvilke løsninger der skal arbejdes med for at få festen til at blive en succes. Bliver vi 100, 300 eller måske 500?

Der er nedsat et festudvalg – og de beder nu os alle om at gå ind og forhåndstilmelde os, hvis vi tænker at være med. Hverken pris eller program er fastlagt endnu, så det er ikke en bindende tilmelding. Det kommer først senere.

Festen kommer til at foregå lørdag den 15. april 2023.

Der er lavet en side, hvor du kan forhåndstilmelde dig. Spred gerne budskabet, så alle, der kunne tænkes at have lyst til at være med, får forhåndstilmeldt sig. Festudvalget vil gerne have en så præcis prognose som muligt.

Her er siden med forhåndstilmelding.

Billedet stammer fra klubbens 25-års jubilæumsfest i 1998.