Baghal og toilet på hul 12 får lov at holde åben – klubhus lukker

Det vil stadig være muligt at spille golf på banen – og også at komme ind i baghallen for at hente sit udstyr her under den ekstraordinære corona-nedlukning fra 9. december til og med 3. januar.

Sekretariatet har nu fået opklaret, at det er ok for os medlemmer at have adgang til baghallen – husk dog mundbind.

Husk, at porten skal åbnes med en kode, der er sendt ud på mail fra sekretariatet 1/5 2020 til alle med bagskabe. Koden er en række tal efterfulgt af #, som skal indtastes på displayet ved porten.

Det er også afklaret, at toilettet på hul 12 kommer til at være åbent med ekstra rengøring hver dag.

Klubhuset bliver lukket fra onsdag den 9. december 2020 kl. 12 – der er ikke mulighed for at komme ind og gå på toilettet. Der er bemanding i Restaurant Birdie, som sælger take away med udlevering fra bagindgangen.