Restaurant Birdie sætter ind med take away og åbent i hul 12 kiosk

Forpagter Peter Lassen og hans personale i golfklubbens restaurant har reageret lynsnart oven på regeringens lukning af alle restauranter i 38 kommuner i Danmark, herunder Roskilde.

Klubhuset kommer til at være lukket, men fra bagdøren bliver der mulighed for udlevering af take away – og der bliver faktisk også flere tirsdage og onsdage, hvor “kiosken” ved hul 12 bliver bemandet med salg af hotdogs, øl og vand.

“Jeg har også kontaktet de forskellige, der havde booker arrangementer og take away på forhånd og heldigvis holder de fleste fast i deres bestillinger, selv om serveringen ikke kan foregå i klubhuset,” fortæller Peter Lassen.

Der bliver følgende muligheder for at få mad fra Restaurant Birdie:

Take away

Der er følgende tilbud:

• Tre forskellige take away hverdagsretter til 79 kr.
  • En juleplatte til 119 kr.
  • Den lille julefrokost-buffet til 169 kr.
  • Den store julefrokost-buffet til 239 kr.
  • Juleand, rødkål og andeskysovs til juleaften
  • Tre-retters menu til nytårsaften

Restaurant Birdie er i færd med at opdatere indholdet af menuerne.

Hotdogs i kiosken

Vi kan jo stadig spille golf, så Restaurant Birdie prøver også at holde åbent i “kiosken” ved toilettet ved hul 12. Her bliver det muligt at købe øl, vand og en hotdog. Dette gælder dog i første omgang kun tirsdage og onsdage – de traditionelt store dage for damedag og herredag.

Som det ser ud lige nu vil der være åbent ca. kl. 10-14

• Onsdag den 9. december
  • Tirsdag den 15. december
  • Onsdag den 16. december
  • Tirsdag den 22. december
  • Onsdag den 23. december

Her finder du Restaurant Birdies side – med kontaktoplysninger.