Vind Roskilde-kalender med gaver – RGK er sponsor

Roskilde-kalenderen er en julekalender med 24 låger, som du kender dem – men indholdet er lidt specielt. Nu har du mulighed for at vinde en af de to kalendere, som Roskilde Golf Klub har modtaget til uddeling, fordi klubben selv er en af de sponsorer, der medvirker.

“Vi har sponseret nogle prøvemedlemskaber og en række andre sponsorer medvirker også, så kalenderen indeholder en række forskellige gavebeviser,” fortæller daglig leder, Anders Schnack.

Kalenderen kan købes i Kvickly Hyrdehøj samt i Meny i Himmelev og Meny i Svogerslev.  Den koster 200 kr.

Men du kan altså også vinde et eksemplar via Roskilde Golf Klub.

Sådan deltager du i konkurrencen:

1. Se filmen “Sådan lukker du igennem” – filmen finder du på siden “Spil med tempo” under fanen “Luk igennem – sådan gør du”
  2. Noter, hvor mange spillere der er i den bold, der bliver lukket igennem på par 3 hullet i filmen
  3. Send en mail til senest søndag den 15. november
  4. I mailen skriver du “Kalenderkonkurrence” i emnefeltet og i mailen skriver du svaret på spørgsmålet, dit navn, medlemsnummer og telefonnummer

Vinderen bliver trukket mandag den 16. november og offentliggjort her på hjemmesiden senest dagen efter, tirsdag den 17. november 2020.

Her finder du hjemmesiden for Roskildekalenderen.