Damer billigere til Helsingør – og Køgetur er aflyst

Damedagen har fået ændret en to-dages tur til Hillerød og Helsingør til at være en en-dages tur, der nu alene går til Helsingør lørdag d. 29. august. Prisen for greenfee er nu 450 kr. Tidligere har der været udmeldt, at prisen var 600 kr., men det er heldigvis billigere end først udmeldt.

Du kan melde sig på Damedagens side.

Damedagen har ca. 20 tider fra kl. 10 og arrangerer fællesspisning efter runden. Restauranten tilbyder bl.a. luksus smørrebrød efter matchen til 44 kr. pr. stk. og det er meget flot smørrebrød.

Vi vil arrangere samkørsel, så udgiften til transport kan deles.

Sidste frist for tilmelding til turen til Helsingør er d. 15. august kl. 20.

Venskabsmatch mod Køge er aflyst
Der er desværre for få tilmeldte til venskabsmatchen mod Køge den 1. september og denne tur er derfor aflyst. Fremover har Damedagen ikke længere Køge som fast venskabsklub.

Damedagen holder desuden fællesspisning den 25. august. Sidste frist for tilmelding er søndag d. 23. august kl. 18. Tilmelding kan se via mail på .

Mange hilsener
Damedagen