Restaurant Birdie åbner mandag – 8/6 åbner hele klubhuset

Der er endnu ikke kommet konkrete retningslinjer for, hvordan Restaurant Birdie kan åbne. Men det ligger fast, at åbningsdatoen er mandag den 18. maj. Det har bestyrelsen vedtaget på et møde den 12. maj. Dermed følger åbningen af restauranten anbefalingerne for alle øvrige restauranter. De præcise anvisninger om antal gæster, afstande og lignende er dog ikke kommet endnu fra myndighederne.

Der bliver adgang via dørene ind til terrassen. Det skyldes, at den øvrige del af klubhuset fortsat skal holde lukket. Derfor er adgang til at printe scorekort, bekræfte tider og til at benytte omklædningsrummene fortsat ikke muligt. Toiletterne er dog åbne.

Først mandag den 8. juni åbner klubhuset og det vil igen være muligt at komme i fysisk kontakt med sekretariatet og printe scorekort.

De nye afstandskrav med en meter har i øvrigt den betydning, at det ikke længere er nødvendigt at afspærre hver anden plads på drivingrange.

En sidste nyhed fra bestyrelsesmødet er, at F. J. Poulsens Anlægsgartneri Match, der skulle være afviklet i maj, nu er flyttet til søndag den 23. august.