32 pladser til Singlegolf 2020 – Parmatch har 10 tilbage

Så er der mulighed for at melde sig til Singlegolf 2020.

I alt er der plads til 32 deltagere. Du behøver hverken at være single eller at have et lavt golfhandicap for at være med. Singlegolf er en social turnering, hvor det primært går ud på at spille med andre og lære nye medlemmer at kende.

Singlegolf er for alle fuldtidsmedlemmer, uanset om du er gift, samboende eller enlig. Du kan også deltage i Singlegolf, selv om din partner også spiller golf – dog kan par ikke deltage sammen i Singlegolf. Her henviser vi i stedet til Parmatch. Og spiller I Parmatch, så kan en af jer ikke samtidig være med i Singlegolf.

Vi spiller i 2020 fire runder inklusiv afslutningsmatch.

• Søndag den 10. maj
  • Lørdag den 6. juni
  • Lørdag den 22. august
  • Lørdag den 12. september – afslutningsmatch

Alle, som har tid og lyst, mødes til morgenmad, inden vi spiller, og mange af os spiser frokost sammen efter spillet.

Til afslutningsmatchen spiser vi morgenmad, spiller og slutter af med fælles middag samt præmieoverrækkelse.

Der vil være tilmelding/afmelding til både match samt morgenmad FØR hver match. Derudover kan der arrangeres erstatningsspil for de dage, du evt. ikke kan deltage.

Her finder du siden med Singlegolf, hvor også er tilmelding.

Her kan du læse om Parmatch, hvor der er plads til 40 par – og hvor der pr. 20/2 2020 er tilmeldt 30 ud af maksimalt 40 par.

Singlegolfudvalget, Ole og Heidi