Kaninmatch inklusiv spisning 2/9 – tilmelding senest 30/8

Hver mandag hele sommeren er der kaninmatch, hvor primært nye spillere og flexmedlemmer kan komme og spille ni hullers golf. Det er ret populært, så kaninudvalget har i år besluttet at udvide sæsonen hele september med.

Imidlertid bliver den traditionelle “afslutning” inklusiv spisning som sædvanlig holdt den første mandag i september. I år er det mandag den 2. september. Her er der fællesspisning for alle – de øvrige mandage er spisning bagefter et tilkøb på dagen. Mandag den 2. september koster det 100 kr. at være med (mod normalt 20 kr.) – men det er så inklusiv en grillbuffet inklusiv en lille øl eller lignende til 25 kr.

Af hensyn til køkkenet er frist for tilmelding til fællesspisning og match den 2. september allerede fredagen før, den 30. august kl. 12.

I nyhedsbrevet på mail til alle medlemmer sendt ud 26. august kom jeg til at skrive, at kaninmatchen er søndag den 2. september. Det er naturligvis MANDAG den 2. september (webmaster Henrik Overgaard Pedersen).

Der skal spilles ”texas scramble” med præmier til de tre bedste hold, og næstsidste hold. Og der vil desuden være udnævnelse af årets kanin samt udtrækning af fine klappepræmier.

OBS: Vi går lidt tidligere ud og mødes derfor ved trappen kl. 16.30.

Gå ikke glip af denne aften.

Selv om arrangementet bliver kaldt for “kaninafslutning”, er det altså ikke den sidste kaninmatch i sæsonen. Mandagsmatcherne fortsætter september ud – dog med mødetid en halv time før, altså kl. 16.30.

De øvrige mandage i september er udslagstiden kl. 16.30 – så mødetid er ved 16-tiden. Dette gælder også matchen den 2. september – kom derfor lidt før, end du plejer.

Som altid skal du melde dig via GolfBox senest kl. 12 på dagen – undtagelsen er altså match og spisning den 2. september, hvor fristen er fredagen før kl. 12.

Kaninudvalget