Udebane-weekend for eliten, men to hjemmekampe søndag

Så er der divisions golf igen.

I kommende weekend afvikles 3. og 4. runde af divisionsrunderne, men det bliver ikke til mange herrematcher på hjemmebanen i Roskilde.

Vores 1. hold spiller lørdag ude mod bundholdet fra Greve, men har hjemmebane søndag mod Holbæk og med start kl. 8. Til trods for, at holdet ikke har Andreas Sørensen til rådighed til weekenden, da han spiller British Boys i England, så er holdet stærkt nok til at påtage sig favoritværdigheden i de to opgør, og det vil være skuffende, hvis det ikke resulterer i to sejre.

Vores 2. hold har to udekampe i Ishøj og i Smørum, og det skal resultere i minimum 3 points, hvis ikke holdet skal risikere at rykke ned i den sæson, og en nedrykning vil være en skuffende overraskelse.

Vores 3. hold har ligeledes to udekampe, i Royal og i Smørum. Begge kampe skal principielt vindes, såfremt holdet skal vinde sin pulje, men matchen i Royal ser på papiret vanskelig ud, og Royal på hjemmebane er altid svære at spille imod.

Vores nye og succesrige 4. hold skal til Kalundborg om lørdagen i en match, der kan blive meget afgørende for, om holdet vinder sin pulje. Søndag med kampstart kl. 9.30 møder holdet på hjemmebane Holbæk, og her er der håb for, at holdet vinder.

De enkelte hold til weekenden ser således ud.

1. hold:

• Mads Larsen
  • Andreas Frandsen
  • August Thulin

Så kom gerne og støt vores to hold der spiller hjemme om søndagen.

Gerhard Klaschka