Vil du være mentor for nye?

Golfsæsonen står for døren, og vi vil forhåbentlig se en masse nye, glade prøvemedlemmer i vores klub.

Vil du have et frivillig-job med indhold, superrespons og til glæde for dig selv? Der er brug for et antal medlemmer som mentorer til at hjælpe de nye prøvemedlemmer i gang. Vi er glade for alle dem, vi har, men nogle falder jo fra og holder pause, så vi mangler igen, og det kunne være rigtig godt, hvis flere nye hjalp til med at tage imod nye. Det kunne fx være medlemmer, der selv er startet i klubben inden for de sidste 3-5 år, også gerne nogen i alderskategorien 20-50 år, så vi har mentorer i alle aldre. 50+ må dog rigtig gerne fortsat melde sig. Jer kan vi ikke undvære.

Her finder du velkomstfolderen til de nye – inklusiv programmet til at printe ud.

Her finder du siden med information og tilmelding for prøvemedlemmer.

Perioden for prøvemedlemsskabet løber fra 6. maj til 21. juli 2019.

I denne periode forventer vi, at de nye får en fornuftig hjælp til rundvisning på vores anlæg, informeres om praktiske ting, såsom træningsmuligheder, spil på 3 banen osv. Samt de mange andre ting, som er specielle i vores golf-hverdag. Hver mentor får ansvar for 2-3 prøvemedlemmer.

På mailadressen er Tina klar til at tage hånd om din henvendelse. Eller ring på 46 37 01 81.

Der holdes orienteringsmøde for mentorer tirsdag den 23. april kl. 19.

På gensyn

Udvalg for prøvemedlemmer