William og Trine tog sig af hulspilsmesterskabet

I weekenden blev klubmesterskaberne i hulspil afviklet.

Søndagens finaler stod i damerækken mellem Trine Jensen og Dorte Pyll Truesen. Matchen endte med en sejr til Trine på 4-3.

I herrerækken stod finalen mellem William Bredtved Hansen og Jan Birger Nielsen. Matchen endte med en sejr til William på 4-3.

Der var flere vindere, som var gengangere i årets klubmesterskaber, så vi må håbe på, at endnu flere vil deltage næste år, da mesterskaberne er for alle medlemmer.

Et stort tillykke til alle mestrene.

Her er siden, hvor du kan se alle resultaterne fra klubmesterskaberne. Visningen af resultaterne kommer direkte fra GolfBox.

Se billeder fra præmieoverrækkelsen for både hulspil, slagspil og stablefordmesterskab herunder. Det er William, der både vandt slagspil og hulspil, der bliver smidt i søen. Det samme gik ud over Mads Emil Boas, der vandt juniordrengerækken. Bemærk lige, at William er med til at smide Mads i vandet og omvendt :-).

Også hos damerne var der dobbeltsejr, da Trine Jensen også vandt slagspilsmesterskabet weekenden forinden.

Læs nyheden om resultaterne fra slagspilsmesterskabet ugen inden hulspilsmesterskabet.

NB: Det kan være, at Ryder Cup i fjernsynet var mere spændende end at være tilskuer til Roskilde Golf Klubs mesterskaber?

Matchudvalget

Klaus Bønlykke

PS: Tegningen er som sædvanlig leveret af klubtegner Jan Hoffmeyer – og det er samtidig oktober måneds tegning. Her kan du se siden med alle Jans tegninger.