104 præmer til 104 herredagsspillere

Onsdag eftermiddag den 26. september afviklede Herredagen deres afslutningsmatch med i alt 104 medlemmer og 102 spillende medlemmer.

Herredagsudvalget lagde vægt på det sociale samvær i en greensome match.

Med 51 hold valgte vi at lade tre hold gå i samme bold. Derved undgik vi dobbelt starter, og vi kunne udlade start fra hul 16, så ingen skulle vandre hjem fra fjerneste hjørne af golfbanen.

Matchen blev afviklet i strid vind og med højt humør på ca. fem timer. Med så mange hold forløb det rigtig godt, og alle havde tid til både spil og hygge på runden.

Peter fra Restaurant Birdie have tilberedt en lækker menu, og trods de mange deltagere blev middagen afviklet godt og hurtigt. Middagen var rigtig god, og der var mange anerkendende ord.

Inden spisningen fik vi fordelt sæsonens præmier for dagens vindere og for tættest på hul de enkelte spilledage – i alt 77 præmier. Inden kaffen og den lækre kage uddelte vi ni præmier til sæsonens (sommerens) vindere og ni præmier til vindere af Eclectic konkurrencen. Dagens match havde tre præmier i to rækker – så herredagsudvalget uddelte på denne aften i alt 104 præmier. Stort TAK til sponsorerne.

Vindere i de forskellige kategorier kan ses på Herredagens opslagstavle i klubhuset.