Generationsmatch i højt september solskinsvejr

Søndag den 2. september 2018 blev den traditionsrige generationsmatch afholdt i Roskilde Golf Klub.

Da matchen i år faldt sammen med Made-in-Denmark i Silkeborg og ranglisteturneringer, var deltagerantallet desværre mindre end sidste år.

Det gjorde dog ikke oplevelsen ringere. 9 generationspar havde tilmeldt sig (18 personer) i aldersspændet 8 til 81 år, og sikke en flot søndag vi fik på banen. Høj sol og ingen vind = ingen undskyldninger.

Efter endt match, fik vi en lækker buffet (kalvesteg, kartofler, sauce, salater, brød mm) i Restaurant Birdie og en sodavand/øl. Stor tak til Peter Lassen & Co for den velsmagende mad.

Til sidst skulle spændingen om hvem der havde klaret sig bedst i ”greensome stableford” matchen afgøres.

3. pladsen gik til Christoffer og Jørgen Andreasen (37 point)

2. pladsen gik til Rasmus og Peter Bornæs (39 point)

………. og…………..

1. pladsen gik til Andreas Frandsen og Andreas Bækkel Pedersen (41 point)

Vinderne fik fine præmier fra Proshoppen (caps, poloer og wedges). Der var også en 3-pak Teitleist golfbolde til de juniorer, der ikke fik topscorerne, men klarede sig flot alligevel.

Vi håber at se endnu flere næste år til generationsmatch 2019

Generationshilsen