Parmatch med ekstra gul udfordring

Så fik vi afviklet 2. runde af parmatch 2018.

23 par var klar til at tage kampen op “med den gule bold”. Hvert par fik udleveret en gul bold, som de skulle skiftes til at have. Eksempel: Havde man fx 2 extra slag på hul et, og fik den i på 7 slag og havde den gule bold så dublede man op, så man fik 4 point.

Såfremt man mistede den gule bold i en sø eller på anden måde, ja så var det slut med at duble scoren. Det fik vi meget sjov ud af.

Vi havde yderligere en konkurrence, at man skulle gætte hvor mange gule bolde der var med ind. Der var gæt lige fra 7 til 20 bolde med ind. Der var 4 par der havde den gule bold med ind.

Efter matchen havde 20 par valgt at deltage i fællesspisningen, hvor vi fik noget dejligt mad, og nogle hyggelige timer.

Sidste runde i parmatch 2018 afvikler den 15. september med en runde golf med efterfølgende afslutningsfest i klubhuset kl. 18.

Resultatet af 2. runde kan ses på siden for Parmatch, men point tildeling er ikke foretaget, idet det mangler 9 par at afvikle deres match

Erik Christiansen