Festlig indvielse af driving range 18. juni 16.30 – alle er velkomne

Efter flere års venten lykkedes det i år at få opført to udslagshuse på drivingrange og det skal fejres i stor stil mandag den 18. juni, hvor alle medlemmer er velkomne.

Klubben har inviteret flere repræsentanter fra Roskilde Kommune, der har givet et bidrag på 280.000 kr. til udslagshusene. Bl.a. kommer formanden for kultur- og idrætsudvalget, Claus Larsen, og kultur- og idrætschef Poul Knopp Damkjær.

Med formand Kim Møller Behrend i spidsen mødes repræsentanter fra klubben med kommunens folk inden selve indvielsen af drivingrange. Her vil der være en snak om klubbens initiativer, projekter og fokusområder, ligesom kommunens folk får en lille rundtur i området.

Kl. 16.30 starter den officielle indvielse, som også pressen er inviteret til. Her stiller repræsentanter fra forskellige medlemsgrupper op og giver demonstration – og der bliver også taler fra både kommunen og klubben.

Alle er som nævnt velkomne – og der bliver budt på chips og lidt at drikke.

Drivingrange er IKKE lukket under indvielsen, men det øverste udslagshus (længst væk fra klubhuset) vil blive brugt til indvielsesceremonien.