42 interesserede i Regionsgolf

For første gang i Roskilde Golf Klubs historie var der inviteret til Regionsgolf Åben lørdag den 22. oktober 2016.
42 personer havde tilmeldt sig til denne turnering, som var en nytænkning for at udvide både kendskab og spillere til Regionsgolf.

Dagens program var en runde golf, en let anretning fra Restaurant Kontoret og efterfølgende lidt information om Regionsgolf samt opfølgende spørgsmål.

Der var indløbet tre afbud til dagen, alle andre mødte op i klubhuset til indskrivning kl. 9. Efter en kort drøftelse blev det på grund af vejret besluttet kun at spille ni huller.

Da de ni huller var spillet, var der præmie uddeling. Vinder på dagen med 19 point for ni huller blev Per Saugmann. Tak til Roskilde Golf Klub og Lasse Frølich, som havde været så venlige at sponsorer nogle præmier. Herefter gik vi over til spisningen med efterfølgende information og spørgsmål om Regionsgolf Danmark.

Med dette arrangement er det håbet at flere bliver bekendt med Regionsgolf og får lyst til at prøve kræfter med det, til glæde for dem selv og for klubben.

Koordinator for Regionsgolf
Erik Christiansen