Goddag til 47 nye prøvemedlemmer – vil du hjælpe dem?

Med 79 prøvemedlemmer før sommerferien og lige nu 47 prøvemedlemmer, der starter nu, så har årets hvervekampagne været en rigtig stor succes.

Rigtig mange nye er på vej ind i klubben – med start på par 3 banen, fortsættelse via kaninmatcherne om mandagen for måske til sidst at ende med at spille selv på 18 hullers banen.

Lidt over 2/3 af forårets prøvemedlemmer endte med at melde sig ind i klubben – og det ikke mindst takket være den store indsats, som vores trænere og frivillige mentorer har ydet.

Mentorerne har hver kontakt til 2-3 medlemmer og sørger for, at de nye altid har nogen til at hjælpe med spørgsmål om klubben, golf i det hele taget eller noget tredje. Mentorerne tilbyder også gerne at gå med på en eller flere runder på par 3 banen.

Mange af mentorerne har sagt ja til at hjælpe endnu engang her de kommende måneder, men vi mangler stadig 3-4 medlemmer, som har lyst ti at hjælpe med denne opgave.

Kontakt gerne sekretariatet.

Prøvemedlemmerne får træning en gang om ugen. Her kan du læse om tilbuddet til de nye.