Fuldt hus til herreafslutning

Herredagen har holdt afslutning med en omgang greensome, alle deltagere var sat sammen i to-mands hold, som spillede stableford. Greensome går ud på, at begge spillere slår ud fra teestedet, og så vælger parret derfra, hvilken bold de spiller videre med, hvorefter de skiftes til at slå.

Efter matchen samlede de 78 spillere sig i klubhuset, hvor Restaurant Kontoret diskede op med for- og hovedret. Bjørn Pedersen og Ole K. Sørensen, der styrer Herredagen hele året, uddelte præmier i stor stil.

Der var præmier til de tre bedste i de to rækker i greensomematchen, men derudover var der også præmier til vinderne fra alle Herredagene foråret igennem samt til tættest på flaget konkurrencerne. Der var derfor rigtig mange spillere, der gik hjem med gavekort, vin eller bolde.

Her kan du se Herredagens side med information – samt hvem der er sponsor for denne store “klub i klubben”.

Her kan du se Herredagens side med forårets resultater.