Modeshow aflyst – øvrige aktiviteter holder stadig pause

Damedagens og proshoppens modeshow tirsdag den 14. april er desværre aflyst. Det skyldes naturligvis risikoen for coronasmitte, der har stoppet alle klubaktiviteter indtil videre.

Modeshowet er helt aflyst og bliver derfor ikke gennemført på en anden dato. Øvrige klubaktiviteter håber vi naturligvis kommer i gang igen, men vi venter alle på en udmelding fra regering og øvrige myndigheder.

I første omgang er det altså alene muligt at komme ud og spille to og to på 18 hullers banen.

Damedagen, Herredagen, Seniorgolf og øvrige klubber i klubben kommer ikke i gang som planlagt. Det samme risikerer at være tilfældet for kaninmatcherne, der skulle være startet 20. april, men vi ved det ikke med sikkerhed endnu.

Hold øje her på hjemmesiden, hvor vi fortæller, straks når det er muligt at genoptage alle aktiviteter.

Dansk Golf Union har også valgt at udskyde Golfens Dag, der skulle have været afholdt den 26. april.

Træner Lasse Frølich fortæller, at proshoppen fortsat holder lukket – “til og med d. 13/4 eller til vi får noget andet at vide.”

“Hvis vores medlemmer skal bruge varer, kan de kontakte os på tlf. 28400305 eller via mail .  Alle arrangementer indtil d. 14/4, modeshowet inklusiv, er aflyst,” fortæller Lasse Frølich.

Proshoppens griptilbud kører stadig. Du kan få sat nyt grip på dine jern og køller – med rabat og med hent og bring. Her kan du læse om griptilbuddet.