Stor F. J. Poulsen match på begge baner søndag 12. maj

Intet forår uden en F. J. Poulsen match – og sådan bliver det også i 2024.

Søndag den 12. maj er der igen stor match, hvor alle er velkomne – både fuldtids- og flexmedlemmer.
Senior flex medlemmer kan melde sig til matchen på Skjoldungen, der starter kl. 10 og der er også match på Store Skjold for fuldtidsmedlemmer. Fuldtidsmedlemmer kan også melde sig til matchen på Skjoldungen, hvis de hellere vil spille de lidt kortere huller. Matchen på Skjoldungen er dog også 18 huller – altså to runder. Og man tæller almindeligt stableford på begge baner.

Som navnet fortæller, er sponsor på matchen F. J. Poulsens anlægsgartneri – de er vært for mad og drikke i Restaurant Birdie efter matchen og firmaet står også for præmierne.

Ud over præmier til vinderne i de tre rækker er der også præmier til længste drive på et hul og nærmest flaget på et par 3 hul.

Deltagerne deles op i to rækker på Store Skjold og én række på Skjoldungen. Der er gunstart kl. 9 på Store Skjold og kl. 10 på Skjoldungen.

Sidste tilmelding er onsdag den 8. maj kl. 12.