Indkaldelse til generalforsamling 2024 – tors 21/3 kl. 19 i klubhuset

Så er det tid til årets generalforsamling 2024. Det er her, du kan høre bestyrelsens beretning for året, der er gået, være med til at beslutte kontingenterne for 2025, høre om regnskab og budget for det kommende år og komme med kommentarer, hvis der er noget, du synes, der skal roses eller gøres bedre i 2024.

Generalforsamlingen finder sted torsdag den 21. marts 2024 kl. 19 i klubhuset – og der er tilmelding på forhånd via GolfBox. Log på – og find så generalforsamlingen under ”Klubturneringer”.

I forbindelse med tilmelding er der mulighed for at tilmelde sig fællesspisning i Restaurant Birdie inden generalforsamlingen. Spisningen starter kl. 17.45 – og ved tilmelding er der muligt at vælge mellem stegt flæsk med persillesovs eller stegt kyllingebryst med salat til 99. kr. Du vælger først, om du vil spise med eller ej – og når du har valgt spisning, skriver du i kommentarfeltet, om det er flæsk eller kylling, du vil have.

Bestyrelsen har et forslag med om ændring af vedtægterne, så de passer med de nuværende medlemskategorier samt et forslag om at ændre aldersinddelingen for ungseniorer. Medlem Henrik Viemose Larsen er desuden kommet med forslag om flytning af teested 58 på hul 11 på Store Skjold banen.

Disse konkrete forslag kan du se på siden med ”Generalforsamling 2024”, hvor der også ligger beretninger fra bestyrelse og udvalg, årsregnskabet og selve indkaldelsen med dagsorden.

Et enkelt medlem af bestyrelsen, Kim Møller Behrend, ønsker ikke genvalg. I stedet stiller Kenneth Daugaard op. Se en præsentation af ham på generalforsamlingssiden.

Alle er velkomne til generalforsamlingen – skal der stemmes, er det ifølge vedtægterne senior-, senior flex- og ungsenior-medlemmer, der har stemmeret.