Seniorgolf klar til sommeren 2024

Seniorgolf spiller torsdage hele året fordelt med vintergolf i årets 1. og 4. kvartal og sommergolf i årets 2. og 3. kvartal. Der kan frit vælges, om man ønsker hele året eller enten sommer/vinter.

Sommergolfen 2024 starter torsdag 4. april med mødetid senest kl. 8, hvor der skal være afleveret aktuelt scorekort, hvorefter dagens matchledere foretager lodtrækning, så der spilles med forskellige ved hver match. Matcherne afvikles med gunstart.

De ugentlige matcher afsluttes med socialt samvær og samlet præmieoverrækkelse til 1. og 2. pladser damer og herrer.

Hvert kvartal afsluttes med at spille Mexican Scramble efterfulgt af fællesspisning med præmieoverrækkelse til dagens vindere og vinderne af kvartalets gennemgående turnering. PEDRO, seniorgolfs ”vandrepokal” videregives med indehaverens egen motivering.

Skulle du have interesse for Seniorgolf, så kan du se mere info på klubbens hjemmeside under Klubber-i-Klubben, Seniorgolf.

Yderligere information og eventuel tilmelding – kontakt formand Ejvind enten på mail eller på telefon 21764900.

Tilmeldingen til sommergolfen er fastsat til torsdag 7. marts 2024.

Nuværende 110 medlemmer har modtaget mail direkte.

Seniorgolf, styregruppen

Jan Hoffmeyer, Ole Strangholt, Per Ougaard og Ejvind N. Jensen