Lukket for tilmelding til medlemsmøde torsdag aften

Med 120 tilmeldte er der nu udsolgt til medlemsmødet torsdag aften den 15. februar kl. 19. Over 40 har også taget imod tilbuddet om at komme til spisning (mørbradgryde) for 99 kr. fra kl. 17.30 – og de resterende pladser op til 120 er altså også nu booket.

Vi plejer at være mange til informationsmøderne, men det er sjældent, at der må meldes udsolgt i forvejen. Denne gang kommer mødet til at handle om træning og proshoppen efter at Martin Hansen har overtaget begge dele og er i gang med at planlægge sæsonen. Desuden fortæller bestyrelsen og sekretariatet om sæsonplanlægningen og chefgreenkeeper Nick Bosholdt kommer og fortæller om banen.

På hjemmesiden vil der fredag blive lagt et referat af mødet, så jer, der ikke kan være med, kan se, hvad der blev informeret om på mødet.

Billedet er fra sidste medlemsmøde i november 2023.