Nyt tiltag: Mixmatch med fire weekend spilledage

Har du lyst til at spille matcher i hyggeligt samvær med andre fire gange i løbet af sommeren på udvalgte lørdag og søndage, så kommer her et nyt tilbud i 2024: Mixmatch.

Det er det tidligere ”Singlegolf”, der nu både skifter navn og også ændrer lidt på konceptet.

Det hyggelige og samværet er stadig i fokus sammen med spillet på banen. Så på spilledagene er der mulighed for at deltage i fælles morgenmad inden spil og der er også mulighed for fælles frokost efter spil for dem, der har tid og lyst.

”Vi ændrer lidt i konceptet og i navnet, fordi ”Singlegolf” viste sig at give nogle forkerte associationer. Det har ikke noget med ”dating” at gøre og man behøver heller ikke at være single for at være med. Desværre har vi kunnet se, at navnet har været med til at skræmme nogen væk, så derfor starter vi her i 2024 forfra under et nyt navn og håber, at mange nye får lyst til at være med,” fortæller Heidi Molin og Anne Danborg, som står for ”Mixmatch”.

Kort fortalt er alle velkomne – både kvinder og mænd. Eneste krav er, at man skal være fuldtidsmedlem ligesom ved deltagelse i andre klubber i klubben, der spiller på Store Skjold banen.

Der er lavet en ny side, der fortæller og Mixmatch og tilmelding til 2024-sæsonen kommer til at foregå i GolfBox.

Tilmelding åbner mandag den 18. marts 2024.

Der er i alt plads til 34 deltagere – og spilledagene er:

• 5. maj 2024
  • 29. juni 2024
  • 17. august 2024
  • 21. september 2024 – afslutningsmatch

Arrangørerne bestræber sig på at lægge en spilleplan, så deltagerne så vidt muligt kommer til at spille med forskellige på hver af de fire spilledage.