Nu er der mulighed for golf på vinterbanerne igen

Det har været en vinter, hvor banen har været lukket i længere perioder end normalt og hvor lysten til golf har været begrænset i de åbne perioder, fordi det har været så vådt.

Men valget er der altså nu igen: Vinterbanerne på både Store Skjold og Skjoldungen er åbne igen. Book tid som normalt i GolfBox og bekræft jeres tid på skærmen i klubhuset og gå så ud og spil. I kan ikke printe scorekort med tildelte slag på, da man ikke kan handicapreguleres om vinteren. Men der ligger nogle tomme scorekort i klubhuset og der er også en konverteringstabel, så man kan se, hvor mange slag man har på de to vinterbaner i forhold til ens handicap.

Så man kan altså stadig dyste med sig selv og vennerne. Bare ikke indberette resultatet bagefter.

Herunder er der nogle fotos fra området taget mandag den 29. januar 2024: