Mød ny træner på infomøde 15. februar 2024 – husk tilmelding

Hvad kommer der til at ske i Roskilde Golf Klub i sæson 2024? Det kan du få mere at vide om på et medlemsmøde i klubhuset torsdag den 15. februar 2024 kl. 19. Der er mulighed for at tilmelde sig fællesspisning fra kl. 17.30. Her serverer Restaurant Birdie golfgryde (mørbradgryde) for 99 kr. Du kan tilmelde dig informationsmøde både med og uden spisning.

Det primære punkt på medlemsmødet bliver en præsentation af klubbens nye protræner, Martin Hansen. Martin er i fuld gang med at planlægge årets træningsaktiviteter og på medlemsmødet giver han en status på muligheder for både individuel træning og holdtræning og han kan fortælle om den nye måde at booke tider på – plus hvordan shoppen kommer til at se ud i fremtiden. Der vil naturligvis være mulighed for at stille spørgsmål.

På medlemsmødet bliver der også fremlagt en aktivitetsplan for 2024 – herunder orientering om en række nye aktiviteter. Fx kommer der nogle helt nye matcher og i 2024 bliver det sådan, at de fleste matcher både bliver afviklet på Store Skjold og Skjoldungen. Det forøger aktiviteterne for flexmedlemmer væsentligt.

Sekretariat og bestyrelse vil desuden fortælle om øvrige planer for sæsonen – både i forhold til modtagelse og integration af nye medlemmer, kampagne for flere ungdomsspillere, Golfens Dag, kaninmatcher og lignende.

Desuden vil chefgreenkeeper Nick Bosholdt fortælle om planen og prioriteringerne for arbejdet med anlægget i 2024.

Det maksimale deltagerantal er 120.

Tilmelding via GolfBox – enten via “Klubturnering”, når du er logget ind eller via nedenstående links, hvor du så skal logge ind, når du har klikket.

Frist for tilmelding til infomøde med spisning er tirsdag den 13. februar kl. 12.