Juniorer med putning, pakkeleg, præmier og en fuld svensker

Lørdag 16/12-2023 mødtes vi (ROGK ungdommen) i Harekær Golf klub, hvor der er indendørs puttingbaner og ”drivingrange”.

Det er imponerende, som formandinde Anne Sofie Siebuhr har lagt sig i selen her uden for ”normal sæson” og lavet et fantastisk vinterprogram for vores mikroer og junioner samt forældre i hhv. Harekær og Tjørnegårdshallen.

Formiddagens program stod på ”kom iført nissehue”, så laver vi lidt julesjov. Vi startede med at spille “fuldsvensker” på puttingbanen mixet med udslag på drivingrangen. Oliver fyldte 12 år på denne skønne decemberdag og havde taget kagemand med, som vi nød (tillykke med fødselsdagen, Oliver). Dernæst havde Anne Sofie arrangeret pakkeleg med flotte præmier til juniorer og mikroer. Vi hyggede os i ca. to timer.

Inden vi skiltes, ønskede vi hinanden glædelig jul og på gensyn i januar.

De fremmødte var Mette, Sebastian, Oliver, Sara, Christian K-M, Felix, Isabella, Asger, Carsten, Albert, Bent, Morten, Anne Sofie, Karen og Christian H og jeg.

Kom gerne og deltag næste gang (følg opslagene på “Roskilde Golfklub – Juniorer og Mikroer” på Facebook samt på roskildegolfklub.dk ”aktivitetskalender”).

Her finder du link til Facebookgruppen, hvor du kan anmode om at blive medlem.

Gode julehilsner på vegne af ungdomsudvalget i Roskilde Golf Klub

Søren Frøsig Rasmussen

Her kan du se fotos fra julearrangementet: