Se vinterbanernes huller på din mobiltelefon

Er du i tvivl om, hvad vej du skal slå eller hvor langt der er til flaget, når du spiller vinterbanen på Skjoldungen eller Store Skjold?

Hvis ja, så har du på din mobiltelefon et redskab til at hjælpe dig.

Det er nemlig sådan, at Roskilde Golf Klubs to vinterbaner som noget helt nyt er lagt ind i app’en GLFR. Det betyder, at du på hver bane har et godt overblik over, hvordan hullet ser ud og du kan både fra teested og fra et hvilket som helst sted, hvor du lander, se hvor langt der er til flaget. Du kan også se afstand til bunkers og andre ting på banen.

Når du opretter dig som bruger med dit GolfBox-login, så er det også muligt at indsende scores direkte via app’en. Det bruger vi dog ikke på vinterbanerne, da man ikke kan handicapreguleres på dem. Men til foråret, når sommerbanerne kommer på igen, så kan du bruge GLFR-app’en både som GPS på runden men også til scoreindtastning og indberetning.

Nogle klubber bruger også app’en til nyheder og banestatus, men her i Roskilde har vi valgt, at alle disse informationer sker via hjemmesiden.