Rehab-klubmestre fik deres pokaler

Også rehab-golfspillere skal have rigtige pokaler, når de bliver klubmestre. Det har styregruppen for rehabgolf i Roskilde besluttet og fredag den 17. november 2023 var dagen så kommet, hvor klubmestrene 2023 skulle have overrakt deres pokaler, der er lavet som vandrepokaler med indgraveret navn.

Ved overrækkelsen deltog Peter Thomsen fra PP Brolægning, der har sponseret pokalerne. Peter kunne ikke ikke være til stede, den 23. september, hvor klubmesterskaberne blev afviklet, så derfor blev der arrangeret en pokaloverrækkelsesdag, som Peter kunne være med til.

Der er i alt tre vandrepokaler, der dækker de tre rækker, der spilles i.

De tre rækker er:

1. Spillere med Registreret DGU Hcp. Stableford (A-rækken) – vinder 2023 = Kenneth Daugaard
  2. Spillere uden DGU hcp, svensk slagspil (B-rækken) – vinder 2023 = Gorm Haraldsted
  3. Øvrige spillere på mikrobane og putting green (C-rækken)- vinder 2023 = Marianne Holmbjerg

På billederne ses klubmestrene – på gruppebilledet er sponsor Peter Thomsen med (yderst til højre). De øvrige er Kenneth, Marianne og Gorm.