Andematch 2023 afbrudt af store mængder regn

Med 104 tilmeldte på Store Skjold og 30 på Skjoldungen var der lagt op til, at årets andematch igen skulle være en stor begivenhed i Roskilde Golf Klub.

Sådan blev det desværre ikke. Humøret var ellers højt, da hornet lød til gunstarten, men da regnen kort efter begyndte at sile ned, gav flere spillere op og kom i tørvejr i klubhuset. Efter ca. otte spillede huller besluttede matchledelsen, der denne gang bestod af Thorkil Jessen og Inger-Lise Jørgensen, at aflyse matchen og efterfølgende blev begge baner lukket for resten af dagen.

Det blev besluttet at foretage en lodtrækning om præmierne og derfor var der alligevel glade ansigter, da mange gik hjem med en and eller en flaske jubilæumsvin. Alle præmier var sponsoreret af Roskilde Golf Klub.

I klubhuset blev der serveret kartoffelsalat og frikadeller.

Se en masse fotos fra dagen herunder – på det store foto er det Hanne Kjær, Lise Aaberg, Alice Wind og Jesper Bluhme midt i regnen ude på banen, inden spillet blev stoppet.