Medlemsundersøgelse sendt ud – frist er 12/9 2023

Årets medlemsundersøgelse – Golfspilleren i centrum – er sendt ud til alle medlemmer og som sædvanlig håber bestyrelsen på, at rigtig mange medlemmer klikker ind og besvarer spørgsmålene. Der er spørgsmål, hvor man skal give karakterer og der er også mulighed for at komme med personlige kommentarer.

Ved en fejl er årets medlemsundersøgelse sendt ud som en gentagelse af 2022-undersøgelsen. Det betyder, at der er enkelte spørgsmål, der ikke er tilpasset 2023 og selve indholdet i den mail, der blev sendt ud, er også teksten fra 2022.

”Vi har haft fat i Dansk Golf Union, og det viser sig, at vi ikke kan tilbagekalde undersøgelsen, når den først er sendt ud. Vi kunne godt gå ind og rette i de enkelte spørgsmål, men så ville det betyde, at nogle har svaret på de gamle spørgsmål, mens andre har svaret på de nye. For at sikre bedst mulige data har vi derfor valgt at beholde spørgeskemaundersøgelsen, som den er – selv om vi godt ved, at nogle af spørgsmålene var tilrettet 2022. Langt de fleste spørgsmål giver fortsat mening – og vi vil stadig kunne følge tilfredsheds-udviklingen på en lang række områder,” fortæller daglig leder, Jesper Wedersøe, der tilføjer:

”De spørgsmål, vi evt. ville have tilføjet undersøgelsen i år, vil i stedet blive berørt på de kommende medlemsmøder.”

Bestyrelsen bruger medlemsundersøgelsen meget aktivt i forhold til, om der er områder, der skal gøres noget ved i det kommende år, så derfor er det vigtigt, at en stor andel af medlemmer i alle alders- og medlemsgrupper udfylder spørgeskemaet. Det gælder både dem, der spiller meget, dem der spiller mindre, dem der er med i klubber-i-klubben og dem, der ikke er.

Fristen for at udfylde spørgeskemaet er den 12. september 2023.