Indgangsparti i klubhuset åbent i de lyse timer

Nu er der fundet en løsning på, at medlemmer og gæster kan komme til indtjekningsskærme og hente/aflevere buggy-nøgler uden for den øvrige del af klubhusets åbningstid.

Fra i dag er det sådan, at der er adgang til indtjekningsområdet i alle de lyse timer – både tidligt og sent. Også selv om der er sat alarm til i proshop, sekretariat, restaurant og øvrige klublokaler.

”Vi har sammen med alarmfirmaet fundet en god løsning, for det duer jo ikke, at brugere af golfbilerne ikke kan komme til at aflevere deres nøgle, hvis klubhuset er lukket,” siger daglig leder, Jesper Wedersøe.

Problemet med aflevering af buggy-nøglerne er opstået i forbindelse med skift til en ny indtjekningsskærm, der også styrer nøglerne til klubbens buggyer. Systemet er sat op, så man henter sin nøgle i forbindelse med bekræftelse af tid (tidligst en time før spilletid) og skal aflevere nøglen tilbage i boksen efter runden. Det er et meget bedre system end tidligere, hvor der var en postkasse, som nøglerne skulle hentes fra og afleveres til.

”Den nye alarmløsning sikrer, at alle kan komme ind og bekræfte spilletid, udskrive scorekort og evt. hente og aflevere nøgler til golfbilerne uanset tidspunktet, og vi kan så justere åbningstiderne efter årstiderne” siger Jesper.

Med den nye alarmløsning stopper ordningen med, at nøglerne til golfbilerne kan afleveres i klubbens postkasse ved indgangen til selve klubhusområdet.