Stillingsopslag: Vil du med i gruppen af boldopsamlere?

Boldsamlerudvalget har fra august 2023 hårdt brug for to personer / medlemmer af golfklubben, der et par gange om måneden mellem kl. 8 og 10 vil samle bolde på drivingrange.

Opgaven er ikke fysisk krævende, men du skal kunne betjene både traktoren / boldsamlermaskinen og vaskeanlægget. En af greenkeeperne vil give en grundig instruktion, inden du bliver ”sluppet løs” på drivingrange.

Vi samler bolde hele året (afhængig af vejret).

“Jeg håber, at DU har tid og lyst til denne opgave til gavn for øvrige golfere i Roskilde Golf Klub. Meld dig i sekretariatet med navn, medlemsnummer, tlf. og e-mailadresse (efter uge 29) eller skriv til mig,” lyder det fra formand og koordinator for boldsamlerudvalget, Frank B. Gravesen, tlf. 21 78 47 94, mail: .

På billedet er det boldsamlerudvalget, sådan som det så ud i 2021. Her kan du se siden med de nuværende medlemmer af boldsamlerudvalget.