Hulspilsturnering godt fra start – afslutning for alle 10/9 2023

Årets hulspilsturnering har fået en fin start, så de sidste matcher i 1. runde blev spillet den 11. juni, og der er så meget gang i turneringen, at de første matcher i 2. runde er allerede spillet og registreret.

Vi hører, at alle har hygget sig under runderne og at det er positivt, at man møder spillere, som man aldrig tidligere har spillet imod.

Finalerne spilles søndag den 10. september om formiddagen, og alle er velkomne til at følge finalisterne rundt på banen.

Den 10. september vil der endvidere være fælles match for alle deltagere i turneringen – med undtagelse af finalisterne – så deltagerne får chancen for at spille og mødes igen.

Der vil blive serveret mad og drikke efter matchen, og der vil blive åbnet for tilmelding til matchen inden længe.

Vi glæder os meget til at følge spillerne og turneringen de næste uger.

Lene Rasmussen

Arrangør af hulspilsturneringen

PS: På billedet er det Anne Planch Madsen og Kim Møller Behrend, der dystede mod hinanden i 1. runde.