Forblæste morgenherrer på fælles tur til Jylland

Årets sommertur for morgenherrerne gik til Hammel og Søhøjlandet Golfklub i Gjern lidt nord for Silkeborg. Det blev en tur i tre solskinsdage, men også med kraftig blæst, som specielt kunne mærkes på den højtliggende bane ved Gjern. Her oplevede vi en meget kuperet bane, som virkelig var tilpasset den pragtfulde natur, med dybe kløfter og højtliggende plateauer, hvor man kunne se vidt omkring.

Indkvarteringen skete i nogle store feriehuse, hvor der var separate værelser med toilet og bad til de to personer, som delte et hus. I nogle huse var der også jacuzzi og sauna.

Alle tre dage blev der spillet både holdspil og individuelt. Den ene dag prøvede vi Irish Rhumble, som Arne Beyer et par uger forinden havde introduceret i Seniorklubben. Resultaterne afsløres først, når morgenherrerne holder 27-års fødselsdagsfest onsdag den 5. juli.

Henning Jensen