Spil med i stor golfmatch 2. pinsedag – plads til 108 deltagere

Landskabsentreprenørfirmaet F. J. Poulsen er den store sponsor, når klubbens næste store match i 2023 afvikles. Det sker mandag den 29. maj – 2. pinsedag med gunstart kl. 9 om morgenen.

Alle fuldtidsmedlemmer med handicap op til 48 er velkomne til at deltage. Man melder sig enkeltvis og bliver så placeret i 4-bolde med andre glade deltagere. Der er plads til i alt 108 deltagere – og spillerne bliver delt op i tre handicapgrupper. Der er præmier til vinderne og til længste drive og nærmest hullet.

Prisen for at deltage er 100 kr.

Efter spillet byder sponsor F. J. Poulsen på mad og drikke i Restaurant Birdie.

Der er sidste tilmelding tirsdag den 23. maj kl. 23.59 – og startlisten offentliggøres dagen efter.

Tilmelding foregår via GolfBox. Log in og klik derefter på “Klubturneringer” og finde F. J. Poulsen matchen under 29. maj.