Bestyrelsen har fordelt 2023-rollerne – se ansvarsområder

Med Flemming B. Nielsen i spidsen som ny formand og to ny bestyrelsesmedlemmer var det nødvendigt at kigge ansvarsområderne igennem, da bestyrelsen mødtes for første gang siden generalforsamlingen.

Det er der nu kommet et nyt organisationsdiagram ud af – og det indeholder de områder, som hvert bestyrelsesmedlem er ansvarlig for og/eller er kontaktperson til.

Mange af ansvarsområderne er stadig fordelt på de samme ”gamle” bestyrelsesmedlemmer, men der er også nogle ændringer.

Her er ansvarsområderne fra en ende af:

• Flemming B. Nielsen, formand: Sponsorudvalg, Herredag, Damedag og Seniorgolf
  • Jens Krøis, økonomi- og sportsansvarlig: Proshop og trænere, eliteudvalg, regionsgolf, rehabgolf og aktivitetsudvalg
  • Mette Jessen, baneansvarlig: Greenkeeperstab, baneudvalg og natur- og miljøudvalg
  • Kim Møller Behrend: Restaurant, byggeudvalg, amatør- og ordensudvalg + bane- og starterservice
  • Jan B. Kristiansen: Regel- og handicapudvalg, Klubhusets venner og klubber i klubben (bortset fra de tre store, Herredag, Damedag og Seniorgolf, som ligger under formanden)
  • Bente Buhl Rasmussen, turnering og ungdom: Matchudvalg, ungdomsudvalg og informationsudvalg
  • Niels Træden, intro og medlemmer: Udvalg for prøvemedlemmer, kaninudvalg, udvalg for let øvede og et nyt Skjoldunge aktivitetsudvalg

De største ændringer er derfor, at Bente og Niels har overtaget de fleste af de områder, som de afgående, Claus Hede Barrett og Annette Carlsson havde. Desuden har Kim fået et nyt område, nemlig bane- og starterservice, som samlet bliver kanaliseret ind under et nyt område, der bliver kaldt ”Flow”.