Sidste chance: Bestil lækker jubilæumstrøje med logo

I forbindelse med Roskilde Golf Klubs store 50-års jubilæumsreception blev der fremstillet nogle lækre trøjer med jubilæumslogo, som vores nuværende og tidligere formænd havde på som værter for dagen.

Disse trøjer har det været muligt at bestille – og nu er det ved at være sidste chance, hvis du gerne vil have sådan en trøje.

Fristen for bestilling udløber nemlig mandag den 15. maj kl. 12, hvorefter bestillingerne bliver sat i ordre.

I sekretariatet ligger et par eksemplarer i medium og large, så man både kan få en fornemmelse af størrelse og kvalitet af trøjen – og det er som nævnt med klubbens jubilæumslogo påtrykt forsiden. Trøjen er mørkeblå.

Prisen er 450 kr. og bestilling foregår via GolfBox. Her er link til bestilling.