Kandidat til bestyrelsen bliver udskiftet

En kandidat til den kommende bestyrelse i Roskilde Golf Klub har skiftet mening og stiller alligevel ikke op til generalforsamlingen, der finder sted torsdag den 23. marts 2023 kl. 19 i klubhuset.

Det drejer sig om Martin Skovgaard Hansen, der var blevet indstillet af bestyrelsen. Martin var ellers opsat på at gøre en indsats i bestyrelsen, men har efter nærmere overvejelse vurderet, at han alligevel ikke får tid nok til at passe bestyrelsesarbejdet.

I stedet indstiller bestyrelsen, at Bente Buhl Rasmussen bliver valgt. Bestyrelsen har også indstillet Niels Træden som nyt bestyrelsesmedlem. Derudover opstiller Lars T. Larsen.

Fra den nuværende bestyrelse er Jens Krøis og Jan B. Kristiansen på valg – og de stiller op til genvalg. Nuværende formand, Kim Møller Behrend, der går af som formand, stiller også op – dog som menigt bestyrelsesmedlem. Annette Carlsson genopstiller ikke og Claus Hede Barrett er udtrådt uden for tur.

Bestyrelsen indstiller, at den hidtidige kasserer, Flemming B. Nielsen, bliver ny formand.

På siden med generalforsamlingen kan du læse om de kandidater, der i dag ikke er en del af bestyrelsen: Bente, Niels og Lars.

Der har været tilmelding til generalforsamlingen – med frist torsdag den 16. marts. Ca. 120 har tilmeldt sig, så der er stadig plads, hvis nogen har glemt at melde sig.

Spisning inden generalforsamlingen – tilmelding inden kl. 13

Restaurant Birdie serverer på dagen stegt flæsk og persillesovs med servering kl. 17.30, så spisning kan være afsluttet kl. 18.30, hvor der stilles op til generalforsamling.

Spisningen foregår i det nyrenoverede selskabslokale på langborde som en fællesspisning.

Maden koster 125 kr. excl. drikkevarer – tilmelding skal ske til Restaurant Birdie senest kl. 13 på dagen.

Skriv til , ring på tlf. 91 55 99 61 eller giv besked i restauranten.