Møde for mikro- og juniorbørn og forældre 13/4 2023 kl. 19

Ungdomsudvalget er ved at gøre klar til 2023-sæsonen og vil meget gerne have så mange mikroer og juniorer med som overhovedet muligt. Derfor er både nye og “gamle” juniorer + forældre mere end velkomne til sæsonstartsmødet, der finder sted torsdag den 13. april 2023 kl. 19 i klubhuset.

Nuværende ungdomsspillere + selvfølgelig alle øvrige medlemmer må meget gerne sprede rygtet om golf for børn og unge i Roskilde Golf Klub. Ungdomsudvalget vil også annoncere efter flere børn, så jo flere der kommer, jo større mulighed for at finde nye kammerater.

Til informationsmødet kommer ungdomsudvalget + protrænerne Lasse og Emil.

Her bliver der bl.a. fortalt om planerne for 2023, der indeholder:

• Træning for mikroerne
  • Træning for juniorer
  • Turneringer – DGU regi og klub regi (juniormatcher om torsdagen)
  • Junior camp
  • Sverigestur
  • Generationsmatch
  • Årets Junior/Mikro og meget andet

På mødet kan man komme uden tilmelding på forhånd.

Her er lidt om alderskategorierne:

• Børn: 4-9 år: Mikroer træner på drivingrange, puttinggreen samt indspilsbane onsdage kl. 17-18. Trænerne finder på en masse sjove lege og har fokus på en sjov, legende og grinende vej ind i golfens verden – (kontingent 535,-/år)
  • Unge: 10-18 år: Juniorer træner onsdage kl. 16.30– 18 og lørdage kl. 9-10.30. Derudover er der juniormatch om torsdagen, hvor vi vil evaluere, om vi bliver bedre gennem året. Der vil være trænere tilstede. Derudover er der mulighed for deltage i vores andre aktiviteter, samt deltage i turneringer arrangeret af Dansk Golf Union (kontingent 1630,-/år)